TERMENI SI CONDITII

www.magazin.rubricadesanatate.ro

  1. Prevederi generale

Serviciul www.magazin.rubricadesanatate.ro va este oferit de ZDROVIT ROMANIA S.R.L. (denumita in continuare „Zdrovit”, „Prestatorul” sau „Societatea”) cu sediul in Bucuresti, sector 1, str. Sevastopol nr.13-17, ap.114, cod postal 010991, tel: 021.310.65.15, fax: 021.310.65.14, J40/11061/2004, CUI RO16585750.

Prezentele Termeni si Conditii se aplica vanzarilor de produse prin intermediul platformei online www.magazin.rubricadesanatate.ro, detinuta de Zdrovit Romania S.R.L.

Navigarea pe site-ul www.magazin.rubricadesanatate.ro, urmata de plasarea unei Comenzi, echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea in integralitate a termenilor de mai jos de catre orice Client al Prestatorului, avand calitatea de Cumparator/ Consumator.

Zdrovit isi rezerva dreptul de a face modificari in continutul acestui site, precum si in cadrul prezentelor Termeni si conditii, fara niciun fel de notificare prealabila a Consumatorilor. In caz de divergenta sau neintelegeri intre Vanzator si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii Comenzii.

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor;
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii;
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor;
  • Legea 365/2002 privind comertul electronic.
  1. Definitii
  • Site” – domeniul www.magazin.rubricadesanatate.ro;
  • Document” – prezenta versiune a Termenilor si Conditiilor;
  • Continut” cuprinde urmatoarele elemente:
  1. toate informatiile disponibile pe Site-ul www.magazin.rubricadesanatate.ro care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  2. continutul oricarui buletin informativ sau al oricarui e-mail trimis Utilizatorilor de internet care interactioneaza cu Site-ul sau Clientilor de catre Zdrovit prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil, avand acordul valabil exprimat in prealabil de catre Utilizator/ Client in acest scop;
  • orice informatie comunicata Utilizatorului sau Clientului prin orice mijloc de catre un angajat al Zdrovit, conform informatiilor de contact specificate sau nu de catre acest Utilizator/ Client;
  1. informatii legate de Produsele si/sau preturile practicate de Zdrovit pe Site intr-o anumita perioada;
  2. date referitore la Zdrovit sau alte date privilegiate ale Societatii.
  • Serviciu” - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale Site-ului, in sensul acordarii posibilitatii Utilizatorului/ Clientului sa contracteze Produsele prezentate pe Site folosind mijloace exclusiv electronice;
  • Utilizator” – persoana fizica care navigheaza pe Site sau interactioneaza, sub diverse forme, cu acesta (completare formulare, abonare la newsletter, plasarea unei comenzi etc.) si are acces la Continut;
  • Client” – persoana fizica care obtine acces la Continut, Serviciu si Produsele de pe Site, prin plasarea unei Comenzi;
  • Prestator(Distribuitor) – detinatorul Site-ului www.magazin.rubricadesanatate.ro;
  • Comanda” - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Prestator si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Prestatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Produse de pe Site;
  • Abonat” – persoana fizica ce se aboneaza la Newsletter-ul Zdrovit, astfel cum acesta va fi definit mai jos;
  • Comunicari comerciale si de marketing” - Orice tip de mesaj trimis catre Utilizator (spre exemplu via e-mail / SMS / Viber / WhatsApp/ telefonic / mobile push / webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cosul tau”, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie etc.;
  • Newsletter/ Buletin informativ”- mijlocul de informare periodica a Abonatului, exclusiv electronic, cu privire la produsele si/sau promotiile desfasurate pe Site intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Zdrovit cu referire la informatiile continute de acesta;
  • Tranzactie”- incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs prezentat pe Site catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de Zdrovit sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare;
  • Produs/ Bun” – bunurile regasite pe Site si care pot fi comandate de Utilizator/ Cumparator/ Membru/ Abonat;
  • Produs cosmetic” - conform definitiei cuprinse in Regulamentul (CE) nr. 1223/2009 privind produsele cosmetice, produsul cosmetic reeprezinta orice substanta sau amestec destinate punerii in contact cu partile externe ale corpului uman (epiderma, zonele cu par, unghii, buze si organe genitale externe) sau cu dintii si mucoasele cavitatii orale, cu scopul exclusiv sau principal de a le curata, de a le parfuma, de a schimba aspectul acestora, de a le proteja, de a le mentine in conditii bune sau de a corecta mirosurile corpului;
  • “Produs realizat conform specificatiilor Clientului” - orice produs care nu este prefabricat, realizat pe baza optiunilor individuale sau a deciziei Clientului;
  • Suplimente alimentare” - produse alimentare al caror scop este de a completa regimul alimentar si care reprezinta surse concentrate de nutrienti sau alte substante cu efect nutritional sau fiziologic, singure sau in combinatie, comercializate sub forma de doza, respectiv in forme de prezentare cum ar fi capsule, comprimate, pilule sau alte forme similare, casete cu pulbere, fiole de lichid, flacoane cu picurator si alte forme similare de lichide si pulberi destinate sa fie luate in cantitati mici, unitare, masurate;
  • Dispozitiv medical” - orice instrument, aparat, echipament, software, material sau alt articol, utilizate separat sau în combinaţie, inclusiv software-ul destinat de către producătorul acestuia a fi utilizat în mod specific pentru diagnosticare şi/sau în scop terapeutic şi necesar funcţionării corespunzătoare a dispozitivului medical, destinat de către producător a fi folosit pentru om în scop de:
  1. a) diagnosticare, prevenire, monitorizare, tratament sau ameliorare a unei afecţiuni;
  2. b) diagnosticare, monitorizare, tratament, ameliorare sau compensare a unei leziuni sau a unui handicap;
  3. c) investigare, înlocuire sau modificare a anatomiei sau a unui proces fiziologic;
  4. d) control al concepţiei,

și care nu îşi îndeplineşte acţiunea principală pentru care a fost destinat în organismul uman sau asupra acestuia prin mijloace farmacologice, imunologice sau metabolice, dar a cărui funcţionare poate fi asistată prin astfel de mijloace;

  • Contract la distanta” - potrivit definitiei cuprinse in OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, contractul la distanta reprezinta orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
  • Garantie comerciala” – potrivit dispozitiilor OUG nr. 34/2014, garantia comerciala este reprezentata de orice angajament din partea profesionistului (e. Prestatorului) sau a unui producator fata de consumator, in plus fata de obligatiile legale prevazute in Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la garantia legala de conformitate, de a rambursa pretul platit sau de a inlocui, a repara sau a intretine produsele in orice mod, in cazul in care acestea nu corespund specificatiilor sau oricarei altei cerinte din declaratia privind garantia sau din publicitatea relevanta disponibila in momentul sau inaintea incheierii contractului, cerinta care nu este legata de conformitate;
  • Date cu caracter personal” - orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Reprezinta date personale (enumerare neexhaustiva): numele si prenumele persoanei, domiciliul, adresa de email, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.;
  • Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In ceea ce priveste Site-ul, operatorul de date este reprezentat de Zdrovit;
  • Consimtamant al persoanei vizate” - orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;
  • Prelucrare” - orice operatiune/set de operatiuni efectuata/e asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc.
  1. Politica generala

     1. Dispoziții generale

Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare a Site-ului/Continutului/Serviciului de catre Client. Clientul este rugat sa parcurga cu atentie acest Document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Zdrovit.

  1. Serviciul

2.1. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin intermediul Site-ului public disponibil Utilizatorului prin accesarea urmatorului link: www.magazin.rubricadesanatate.ro.

2.2. Prin folosirea Site-ului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din utilizarea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului sau Serviciului pus la dispozitie de Zdrovit, in conformitate cu legislatia nationala in vigoare.

2.3. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord cu prezentele Termeni si Conditii si/sau nu accepta prezentul Document, acesta va avea urmatoarele posibilitati:

  • va trimite un e-mail pe adresa de corespondenta electronica: comenzi@rubcricadesanatate.ro si va preciza motivele si/sau solicitarile de operare a modificarilor dorite;
  • daca nu va dori modificarea dispozitiilor prezentului Document, va renunta la accesul la Serviciu, precum si la orice alte servicii oferite de Zdrovit prin intermediul Site-ului precum: primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor comerciale si de marketing din partea Zdrovit, transmise pe orice suport (electronic, telefonic etc.), fara nicio garantie ulterioara din partea Zdrovit. In acest context, Prestatorul va sterge toate datele care fac referire la Utilizator/ Client/ Abonat/ Membru din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.4. Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta Documentul.

2.5. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Zdrovit.

2.6. Site-ul www.magazin.rubricadesanatate.ro este adresat doar Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Zdrovit, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Devenind Client, persoana declara faptul ca intruneste conditiile mentionate mai sus.

  1. Continutul

3.1.      Denumirea Site-ului si insemnele grafice ale acesteia sunt marci inregistrate in proprietatea Zdrovit sau dupa caz, Prestatorul detine un drept de utilizare asupra acestora, astfel ca aceste elemente nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului/titularului lor.

3.2.     Intreg Continutul prezentat sau afisat in cadrul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la: text, grafica, fotografii, imagini, imagini in miscare, sunet si ilustratii etc. este proprietatea Prestatorului. Toate elementele Produselor inclusiv, fara limitare, design-ul general, precum si continutul etichetelor sunt protejate de copyright, drepturi de autor si alte normative in materia drepturilor de proprietate intelectuala.

3.3.     Utilizatorul/Clientul nu poate modifica niciunul dintre materialele ante - mentionate si nu poate copia, distribui, transmite, afisa, efectua, reproduce, publica, licentia, crea opere derivate din acestea, transfera sau vinde informatii sau lucrari continute de Site-ul www.magazin.rubricadesanatate.ro.

3.4    Cu exceptia actiunilor permise de legislatia aplicabila in materie de drepturi de autor, Utilizatorul este responsabil pentru obtinerea permisiunii inainte de a utiliza orice material protejat de drepturi de autor care este facut disponibil de catre Zdrovit.

3.5.     Orice Continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc se afla sub incidenta Documentului in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Zdrovit si Utilizator/ Client si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Zdrovit cu referire la acel Continut.

3.6.    Comunicarile oricaror informatii sau date sub forma de mesaj, text, imagine, fisier audio si/sau video sau orice alt tip de material, indiferent de modalitatea de publicare sau transmitere a acestora (public sau individual), de catre orice persoana fizica sau juridica, alta decat Zdrovit, se realizeaza pe raspunderea exclusiva a persoanei careia ii apartin aceste materiale, Prestatorul nefiind in niciun fel raspunzator de continutul sau modalitatea de publicare a acestor comunicari.

3.7.    In cazul in care Zdrovit confera Utilizatorului sau Clientului dreptul de a utiliza, sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor Continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor Continuturi pe Site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acesta, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Zdrovit pentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui Continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.8.   Niciun Continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Zdrovit si/sau a angajatului Prestatorului, care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista.

3.9.      Orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau prevazute intr-un acrod distinct de utilizare, in cazul in care acesta exista, este interzisa.

3.10.   Utilizatorul sau Clientul raspunde pentru orice daune intelectuale produse Site-ului, Continutului, sau oricarui tert/ partener cu care Zdrovit are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

  1. Newslettere/ Buletine informative

4.1. Primirea de Buletine informative/ Newslettere si alte alerte de acest gen presupune completarea unui formular specific de catre Utilizator sau Client, respectiv bifarea casutei specifice de abonare la newsletter, care, astfel, devine Abonat, si acceptarea neconditionata a Documentului, in cazul in care acesta nu si-a exprimat in prealabil acordul cu privire la primirea de astfel de comunicari printr-o alta modalitate.

4.2. Abonarea la newsletter-ul Zdrovit se poate efectua numai daca Utilizatorul are varsta de 16 ani impliniti la momentul transmiterii intentiei de abonare.

4.3. Datele cu caracter personal folosite de Zdrovit pentru transmiterea de buletine informative vor fi utilizate de Prestator numai in scopurile descrise in Politica de confidentialitate si in conformitate cu dispozitiile acesteia, document disponibil pentru consultare pe Site.

4.4. Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Abonat se poate efectua in orice moment, in mod facil, prin retragerea consimtamantului cu privire la prelucrarea datelor sale in scop de marketing si prin exprimarea intentiei de dezabonare, astfel:

  • Folosind optiunea specifica de dezabonare din cadrul oricarui buletin informativ primit;
  • Prin contactarea Prestatorului via e-mail si transmiterea intentiei de dezabonare de la newsletter si fara nicio obligatie reciproca ulterioara a vreunei parti sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

4.5. Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acordul manifestat pentru prezentul Document, aceasta renuntare producand efecte doar pentru viitor, ulterior comunicarii intentiei de retragere a consimtamantului.

4.6. Zdrovit nu va fi tinuta de obligatia de a transmite buletinul informativ Abonatului.

4.7. Prestatorul nu va include in buletinele sale informative transmise Abonatului niciun tip de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la un tert care nu este partener al Zdrovit.

  1. Informatiile Prestatorului

5.1. Zdrovit publica pe Site datele sale de identificare complete si corecte, astfel incat contactarea sa de catre Utilizator/ Client sa fie una facila.

5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al Serviciului prezent pe Site, Utilizatorul sau Clientul permite Prestatorului ca acesta din urma sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand, dupa caz, si mijloace electronice/ telefonic.

5.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact de catre Utilizator/ Client si trimiterea acestuia catre Prestator nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea Zdrovit de a contacta Utilizatorul sau Clientul.

5.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Prestatorului se va putea realiza prin mijloace de comunicare electronice, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil partilor, considerandu-se, astfel, ca Utilizatorul/ Clientul consimte, la randul sau, la primirea notificarilor din partea Zdrovit in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin intermediul anunturilor publicate pe Site.

5.5. Zdrovit isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, mai ales daca acestea sunt neintemeiate/ abuzive, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.).

5.6. Clientul/ Utilizatorul declara expres ca datele de contact furnizate prin completarea formularelor de pe Site ii apartin (spre exemplu: nume si prenume, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa de livrare etc.) si ca aceste date vor putea fi folosite de catre Prestator in comunicarile sale cu Clientul, in scopul onorarii comenzilor si al solutionarii oricaror inconventiente cu privire la acestea, dar si pentru furnizarea de informatii suplimentare, la solicitarea Clientului/ Utilizatorului.

  1. Confidentialitatea datelor cu caracter personal

6.1.Zdrovit depune toate eforturile pentru a se asigura ca protejeaza si respecta confidentialitatea datelor cu caracter personal apartinand Utilizatorilor/ Clientilor/ Abonatilor sai, prin implementarea de masuri tehnice si organizatorice adecvate, in conformitate cu cerintele Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) si ale Legii nr. 190/2018 privind punerea in aplicare a Regulamentul General privind Protectia Datelor si a bunelor practici in materie de prelucrare a datelor.

6.2. Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe care Prestatorul o efectueaza in contextul navigarii pe Site sau interactiunii cu acesta, prin completarea formularelor, abonarea la newsletter sau plasarea unei comenzi, persoana vizata va consulta Politica de Confidentialitate afisata pe Site.

 

  1. Politica de vanzare online

7. Accesul la Serviciu

7.1. Accesul la Serviciu este permis oricarui Client care inregistreaza o comanda pe Site-ul magazin.rubricadesanatate.ro, fara ca acesta sa fie conditionat de crearea unui cont de utilizator.

7.2. Pentru a-i fi permis accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

7.3. Zdrovit poate limita accesul Clientului la Serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.

7.4. Zdrovit poate refuza o Comanda, situatie in care va transmite Clientului o notificare prealabila in acest sens, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune-interese, pentru urmatoarele motive:

  • Esuarea/ invalidarea tranzactiei online;
  • Neacceptarea de catre procesatorul de plati/ banca emitenta a cardului Clientului a tranzactiei;
  • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client, necesare onorarii Comenzii;
  • Activitatea Clientului poate produce prejudicii Site-ului www.magazin.rubcricadesanatate.ro;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Prestatorul intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • Existenta unor livrari consecutiv esuate din culpa Clientului.
  1. Produse

8.1. Zdrovit poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

8.2. Zdrovit poate limita capacitatea de achizionare a unor Produse disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

8.3. Toate preturile aferente Produselor prezentate pe Site includ TVA si sunt exprimate in RON.

8.4. Facturarea Produselor achizitionate se face la solicitarea Clientului si se va realiza exclusiv in RON, pe baza informatiilor furnizate de Client in formularul destinat plasarii de comenzi. Zdrovit nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru facturare.

8.5. In cazul platilor online cu cardul, Prestatorul nu este/nu poate fi tinut raspunzator pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune apartine exclusiv Clientului.

8.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Zdrovit, acestea fiind cu titlu de prezentare.

8.7. Pentru a descrie Produsele listate pe Site, Zdrovit isi rezerva dreptul de a utiliza si alte Produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile respectivelor Produse.

8.8. In cazul putin probabil in care Prestatorul nu va putea onora o parte din Comenzi, acesta va notifica, pe canalele agreate, Clientul, punandu-i acestuia la dispozitie eventualele optiuni disponibile.

  1. Comanda online

9.1. Clientul poate efectua la un moment dat comenzi de Produse prin intermediul Site-ului www.magazin.rubricadesanatate.ro.

9.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de achizitonare a Produselor, sunt corecte, complete si reale la data plasarii Comenzii.

9.3. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca Zdrovit poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri/ situatii, prin orice mijloc disponibil/ agreat de Prestator, astfel:

  • Validarea disponibilitatii Produselor si a cantitatilor achizitionate de Client;
  • Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, incluzand, dupa caz, si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport etc.);
  • Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a Produselor;
  •  Furnizarea de informatii suplimentare cu privire la Produsele comandate;
  • Solutionarea oricaror reclamatii/ sesizari cu privire la Produsele comandate.

9.4. Zdrovit poate denunta automat Comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

  • Datele furnizate de catre Client in scopul onorarii Comenzii sunt incomplete sau incorecte, astfel incat Comanda nu poate fi inregistrata si livrata;
  • Activitatea Clientului pe Site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Zdrovit;
  • Fara nicio justificare.

9.5. Clientul nu poate renunta la o Comanda efectuata fara a transmite in prealabil Prestatorului o notificare in scris in acest sens, prin modalitatile de contact prevazute in prezentul Document.

9.6. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea Comenzii efectuate si Zdrovit informeaza Clientul cu privire la validarea acesteia, Comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se, astfel, prevederile cuprinse in OUG nr. 34/2014 la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.

9.7. Detaliile de livrare a Produselor, incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Zdrovit, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

9.8. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate Contractele in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.

9.9. Validarea Comenzii si livrarea acesteia se face doar daca:

  • Datele de Cumparatorului sunt complete si corecte;
  • Produsele comandate de Cumparator sunt disponibile;
  • Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex.: valoare a pretului zero RON).

9.10. Zdrovit va putea modifica oricand preturile, ofertele, cantitatile etc., conform criteriilor si necesitatilor interne (stocuri de produse, disponibilitate stoc etc.) cu respectarea Comenzilor/Contractelor deja plasate. Zdrovit nu poate fi obligata sa mentina un anume pret, cu exceptia produselor aferente comenzilor deja plasate.

9.11. Dupa inregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un raspuns automat de confirmare a primirii comenzii. Comenzile primite pana in ora 12, sunt de regula, procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare.

  1. Valabilitatea ofertelor

10.1. Zdrovit isi rezerva dreptul de a modifica preturile practicate pentru Produsele disponibile pe Site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului in acest sens. Cu toate astea, pretul afisat pe Site la momentul plasarii Comenzii nu se va modifica, acesta fiind unul ferm.

10.2. Pretul de achizitie al Produselor este cel afisat in momentul plasarii Comenzii, in limita stocului disponibil.

10.3. Pretul de achizitie al Produselor promotionale este cel aferent momentului plasarii Comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.

10.4. Pretul de achizitie al Produselor aferente unei Comenzi plasate nu se poate modifica la un moment ulterior inregistrarii acesteia, cu exceptia cazului in care partile si-au dat acordul in acest sens.

10.5. Pretul de achizitie al Produselor dintr-un Contract deja onorat nu se poate modifica.

10.6. Clientul poate renunta la Produsele comandate, exercitandu-si dreptul de retragere din contract sau de a returna produsul pentru neconforimitati, astfel cum acesta este detaliat in cadrul sectiunii privitoare la returul produselor a prezentului Document.

10.7. Clientul poate renunta la Produsele achizitionate prin Contract, conform prevederilor de mai jos, aferente sectiunii privitoare la retragerea din Contract.

  1. Plata cu cardul

11.1. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii Produselor comandate, autorizarea si remiterea spre decontare a Tranzactiilor de acceptare a cardului se realizeaza exclusiv prin intermediul procesatorului de plati EuPlatesc.ro, prin solutia integrata. EuPlatesc.ro este furnizorul Societatii Zdrovit Romania S.R.L. de solutie software prin care se faciliteaza comertul electronic, insemnand servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

11.2. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat in prealabil pentru plata online. Alta metoda de plata este cea de plata la livrare (ramburs).

11.3. Zdrovit nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

  1. Incheierea contractului la distanta

12.1. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Zdrovit atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic (prin e-mailul de confirmare comandă, cu subiect Comanda #0000000X) de catre Prestator, in conformitate cu cerintele legale in materie.

12.2. Inainte de a valida comanda Clientului prin una din modalitatile descrise mai sus si inainte de a expedia Produsele, Zdrovit are dreptul sa contacteze Clientul prin orice mijloc disponibil/agreat de Prestator, pentru a obtine confirmarea personala din partea Clientului a datelor sale de identificare si de livrare a Comenzii.

12.3. Clientul accepta ca Prestatorul nu poate fi obligat sa valideze/livreze Produse catre persoanele care nu au confirmat datele de livrare si identificare necesare in acest sens.

12.4. Zdrovit va include in e-mail-ul de confirmare a expedierii comenzii factura care sa ateste achizitionarea Produselor de catre Client.

12.5. Prestatorul va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla Comanda plasata.

12.6. Contractul, la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a Produselor contractate de acesta, devine Contract onorat.

12.7. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

12.8. In cazul in care exista diferente intre numarul de Produse comandate si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Zdrovit in maximum 24 de ore de la receptia coletului, fie telefonic, fie prin e-mail la adresa comenzi@rubricadesanagtate.ro si va furniza toate detaliile necesare in acest context (fotografii, explicatii etc).

  1. Anularea comenzii

13.1. Dupa cum s-a prevazut anterior, Zdrovit va putea denunta unilateral si va anula automat comanda plasata de catre Client, chiar si fara o notificare prealabila adresata Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • Esuarea/ invalidarea tranzactiei online;
  • Neacceptarea de catre banca emitenta/ procesatorul de plati a cardului Clientului a tranzactiei;
  • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • Activitatea Clientului poate produce daune Site-ului www.magazin.rubricadesanatate.ro, societatii Zdrovit Romania SRL sau partenerilor acesteia, ori este susceptibila sa afecteze drepturile de proprietate intelectuala al caror titular este Societatea;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor si bunei - credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Prestatorul ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei - credinte;
  • Alte motive justificate (incluzand dar nelimitandu-se la: livrari consecutiv esuate din culpa Clientului, plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 1 an etc.).

13.2. In cazul in care Clientul renunta la o Comanda cu plata efectuata in avans, cu respectarea cerintelor privind dreptul de retragere, prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aferenta Comenzii la care s-a renuntat va fi rambursata de catre Zdrovit in maximum 14 zile de la data la care a luat la cunostinta de acest fapt.

13.3. La orice Comanda plasata, Clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual descris in prezentul Document.

  1. Transport

14.1. Clientul poate opta numai pentru una dintre variantele de transport ale Produselor achizitionate care sunt enumerate pe Site, indiferent de tipul Comenzii plasate.

14.2. Costurile transportului, in sistem de curierat, al produselor achizitionate pe Site sunt urmatoarele:

  • Pentru comenzi cu o valoare mai mica de 90 RON, costul transportului este de 9 RON, TVA inclus;
  • Pentru comenzi cu o valoare mai mare sau egala cu 90 RON, livrarea Produselor este gratuita.

14.3. Timpul de livrare al unei comenzi prin sistem de curierat rapid poate varia in functie de perioada in care aceasta este efectuata. Astfel, intervalul de livrare poate varia de la 3 pana la 5 zile lucratoare in conditii normale, iar pentru comenzile care urmeaza a fi livrate in perioade aglomerate (Sarbatorile de iarna, Sarbatorile Pascale, 8 Martie, Black Friday etc.), termenul de livrare poate fi extins, insa nu poate depasi 30 de zile calendaristice de la momentul plasarii Comenzii.

14.4. In general, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).

  1. Politica de retur

In calitate de Client al Zdrovit aveti dreptul de a va retrage din contractul de vanzare incheiat la distanta, prin returnarea Produselor comandate si fara nicio justificare, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a bunurilor comandate. In acest caz nu vi se vor inapoia cheltuielile de transport. Procedura de retragere din contract va fi detaliata in cadrul sectiunii A din prezentele Termeni si Conditii.

De asemenea, in situatia in care Produsul prezinta neconformitati, veti avea posibilitatea de a-l returna catre Zdrovit si de a solicita Vanzatorului aducerea acestuia la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau reducerea corespunzatoare a pretului ori rezolutiunea contractului privind acest Produs. Dreptul de retur pentru neconformitati va putea fi exercitat daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea bunului. Situatiile exceptionale in care termenul de retur al Produsului care prezinta neconformtati poate fi diminuat vor fi detaliate in cadrul sectiunii F din prezentul Document.

Orice intentie de retur va fi adusa la cunostinta Vanzatorului prin transmiterea unei solicitari in acest sens la adresa de e-mail: comenzi@rubricadesanatate.ro sau prin transmiterea formularului de retragere, astfel cum acesta este prezentat mai jos.

 

A. Procedura retragerii din contract. Formular de retragere

15.1. In conformitate cu art. 9, alin. (1) din OUG 34/2014, Clientul care detine calitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze Produsul comandat, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea unui motiv care sa justifice retragerea sa din Contract. Clientului nu i se vor inapoia cheltuielile de transport. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expira in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia bunurilor comandate.

15.2. Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul informeaza Prestatorul cu privire la decizia de a se retrage din prezentul Contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresa Prestatorului, indicata anterior sau la adresa sa de e-mail: comenzi@rubricadesanatate.ro. In acelasi scop, se poate transmite la adresele din sectiunea „Contact” urmatorul formular:

„Catre:

ZDROVIT ROMANIA S.R.L., cu sediul in Bucuresti, sector 1, str. Sevastopol nr.13-17, ap.114, cod postal 010991

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor Produse: […]

Produsele au fost comandate la data de [...] de pe website-ul www.magazin.rubricadesanatate.ro.

Numele cumparatorului: […]

Adresa cumparatorului: […]

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie): […]

Data: […].”

15.3. Returnarea Produselor se poate efectua prin intermediul oricarei firme de curierat, in functie de preferintele Clientului.

15.4. Returul Produselor cumparate va putea avea loc fara invocarea unui motiv in acest sens, conform prevederilor Legii comertului la distanta (O.G. nr. 34/ 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru retur si vor fi insotite de toate accesoriile si documentele aferente acestora, precum si de o copie a facturii de achizit

15.5. Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale va duce la diminuarea valorii acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse in prealabil la conformitate.

15.6. Rambursarea contravalorii Produsului se va face in cel mult 14 de zile de la data la care Produsul ajunge in depozitul Zdrovit, iar starea acestuia este verificata de personalul Vanzatorului. De asemenea, se va verifica daca Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fi exceptat de la retur. In cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fost diminuata, Zdrovit va retine suma aferenta acestei diminuari.

15.7. Suma aferenta Produsului va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • Pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, daca nu se va indica expres in scris un alt cont in care sa se vireze suma supusa restituirii;
  • Pentru Comenzile achitate ramburs - prin virament bancar, in contul indicat de catre Cumparator in scris.

15.8. In functie de specificul Produselor promovate pe platforma magazin.rubcricadesanatate.ro, acestea pot fi sigilate, respectiv, in cazul produselor tip cosmetic, acestea sunt inchise corespunzator pentru siguranta Consumatorului, continand, astfel, marcajul PaO – Period after opening. In functie de starea Produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi sau nu acceptata.

15.9. Numai in anumite situatii care depind exclusiv de decizia Vanzatorului se accepta returnarea Produselor care prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri, Zdrovit va face o verificare asupra Produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Clientului.

B. Diminuarea valorii bunurilor returnate

16.1. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta, Consumatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul, asa cum s-a detaliat anterior, de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Consumatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat, in functie de tipul acestora si in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a acestora. Pentru a stabili aceste caracteristici, Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.

16.2. In ceea ce priveste Produsele cosmetice, respectiv dispozitivele medicale si supliementele alimentare comercializate pe platforma www.magazin.rubricadesanatate,.ro, verficiarea acestora, permisa de dispozitiile legale in aceasta materie, NU echivaleaza cu deschiderea efectiva a capacului acestora/ blister-ului in care acestea sunt continute/ desigilarii ambalajului/ recipientului in care este continut produsul, astfel incat continutul sa fie expus la factorii externi de mediu. O astfel de actiune permite ca Produsul comandat sa ia contact cu aerul, moment de la care incepe sa curga perioada specifica de utilizare, astfel cum aceasta a fost inscrisa pe Produs sub marcajul PaO- Period after opening – in cazul produselor cosmetice. Acest simbol sugereaza timpul de la care un produs cosmetic inceteaza sa satisfaca cerintele de siguranta a consumatorilor, prevazute de lege, motiv pentru care o potentiala deschidere a unui astfel de produs conduce la imposibilitatea returnarii acestuia. In contextul deschiderii suplimentelor alimentare/ dispozitivelor medicale, se constata ca acestea nu mai pot fi utilizata si, prin urmare, sunt imposibil de returnat. Asadar, simpla deschidere a unui Produs vandut de Zdrovit este de natura a diminua valoarea acestuia cu 100%, motiv pentru care Societatea nu va accepta returul unui astfel de produs.

16.3. Cumparatorul va fi tinut responsabil pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora, respectiv din actiuni de deschidere efectiva a Produselor si de utilizare a acestora.

16.4. Daca un Consumator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, acesta va raspunde pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.

16.5. Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii Produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

  • deschiderea recipientelor produselor cosmetice, care permite contactul cu aerul a continutului acestora si care conduce la imposibilitatea de satisfacere a cerintelor generale de siguranta a consumatorilor si de neindeplinire a functiei pentru care produsul cosmetic a fost efectiv creat. Momentul deschiderii produsului este considerat ca fiind momentul in care consumatorul il deschide pentru a-l folosi pentru prima data;
  • deschiderea produselor suplimente alimentare/ dispozitive medicale, care conduce la imposibilitatea de satisfacere a cerintelor generale de siguranta a consumatorilor si de neindeplinire a functiei pentru care produsul cosmetic a fost efectiv creat. Momentul deschiderii produsului este considerat ca fiind momentul in care consumatorul il deschide pentru a-l folosi pentru prima data;
  • utilizarea efectiva a Produselor;
  • ruperea sigiliilor si a etichetelor Produselor;
  • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;
  • desigilarea Produselor, cosmetice, de ingrijire personala, suplimente alimentare, dispozitive medicale etc.

16.6. In cazul retragerii din contract, Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii Produselor comandate, care rezulta din manipularile acestora, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. In cazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, respectiv, in cazul produselor cosmetice, suplimentelor alimentare si dispozitivelor medicale, urme de deschidere si/ sau utilizare, Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii sale.

16.7. Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca Produs Reconditionat/ Refurbished. Valorea finala a Produsului se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a Produsului nou si valoarea de revanzare a Produsului folosit.

16.8. Orice modificare a starii Produselor, ce face imposibila vanzarea acestora ca noi, duce automat la aplicarea procedurii de returnare supusa unor taxe de readucere a Produselor la starea in care au fost livrate. In cazul produselor cosmetice, suplimentelor alimentare si dispozitvelor medicale, orice modificare a acestora, respectiv a continutului lor, prin deschidere, utilizare etc. condce la imposibilitatea de returnare a acestora, Zdrovit nefiind obligat sa dea curs unor astfel de solicitari.

16.9. Diminuarea poate reprezenta intre 10% si 100% din valoarea initiala a Produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre Client la receptionarea Produselor modificate.

16.10. Daca Produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, Cumparatorul este tinut sa le returneze si pe acestea din urma, odata cu Produsul. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

16.11. Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasi fel si se doreste returul tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asigura ca doar unul dintre aceste Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produse se accepta doar daca acestea sunt sigilate.

16.12. Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator, precum: suplimente alimentare, dispozitive medicale, Produse cosmetice, Produse care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala (din motive de igiena, acestea se accepta retur numai dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc.

C. Produse exceptate de la retur

16.13. Potrivit art. 16 din OUG nr. 34/ 2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

  1. Furnizarea de Produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Zdrovit nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  2. Furnizarea de Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Consumator sau personalizate in mod clar;
  3. Furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  4. Furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. In cazul acestor produse, momentul deschiderii lor echivaleaza cu momentul de la care incepe sa curga termenul de la care un produs inceteaza sa satisfaca cerintele legale de siguranta a consumatorilor. Simpla deschidere a produselor cosmetice intra sub incidenta insemnului PaO (Period after opening) si reprezinta o deteriorare a produsului de natura a prejudicia consumatorul. Momentul deschiderii produsului este considerat ca fiind momentul in care consumatorul il deschide pentru a-l folosi pentru prima data;
  5. Furnizarea de Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  6. Furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  7. Furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;
  8. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
  9. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme a Cumparatorului si a efectuarii platii acestora in avans.

 D. Efectele retragerii Clientului din contract

16.14. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:

  • de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
  • de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care Consumatorul a efectuat o comanda.

16.15. Zdrovit ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Consumatorului fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Produsul ajunge la sediul Zdrovit si este verificat si validat de personalul acestuia din punct de vedere al starii sale de functionare si al conformitatii.

E. Returul Produselor pentru neconfirmitati

16.16. Potrivit dispozitiilor Legii nr. 449/2003, Vanzatorul este obligat sa livreze Consumatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.

16.17. Zdrovit respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Consumator de la Vanzator. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe.

16.18. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare incheiat la distanta daca acestea:

  • corespund descrierii facute de Vanzator si au aceleasi calitati ca si Produsele pe care Vanzatorul le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;
  • corespund oricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut Vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;
  • corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;
  • fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Vanzator, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.

16.19. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.

16.20. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in cazul in are Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a acestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea acestui termen, Consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii. Pentru Produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.

16.21. Consumatorul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care acesta a constatat-o.

16.22. In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului sa i se aduca Produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest Produs.

16.23. In acest context, Consumatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului in primul rand repararea Produsului sau de a solicita inlocuirea acestuia (avand in vedere natura produselor vandute pe site-ul magazin.rubricadesanatate.ro, acestea voi putea fi inlocuite, iar nu reparate), in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.

16.24. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata daca ea impune Vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie, luandu-se in considerare:

  • valoarea pe care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
  • importanta lipsei de conformitate;
  • daca o alta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Consumator.

16.25. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca Vanzatorul nu poate asigura Produse identice pentru inlocuire.

16.26. Cheltuielile de returnare aferente Produselor defecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei comerciale, vor fi suportate de catre Vanzator, urmand a fi rambursate in contul Clientului, dupa receptionarea si verificarea neconformitatii acestora de catre personalul Zdrovit.

16.27. Perioada de timp stabilita pentru repararea sau inlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care Produsul a fost validat cu privire la neconformitati de catre personalul Zdrovit.

16.28. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

F. Informatii necesare pentru retur

16.29. Returnarea Produselor se va efectua conform celor de mai jos.

16.30. Produsul va fi trimis la adresa: ZDROVIT ROMANIA S.R.L., Bucuresti, sector 1, str. Sevastopol nr.13-17, ap.114, cod postal 010991

16.31. Detalii contact:

Telefon: 021.310.65.15

E-mail: comenzi@rubricadesanatate.ro

Program de lucru: Luni - Vineri 09.00 – 17.00.

16.32. Expeditorul raspunde atat cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.

16.33. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa caz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren etc.

  1. Limitarea de raspundere

17.1. Zdrovit nu poate fi tinuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe Continut.

17.2. Prestatorul nu poate fi tinut responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip Continut prezentata sau nu pe Site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea Continutului care pot conduce la orice fel de pierderi.

17.3. In cazul in care un Utilizator/Client/Abonat considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Zdrovit violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze Prestatorul pentru detalii suplimentare, astfel incat Zdrovit sa remedieze eventualele incalcari.

17.4. Zdrovit nu garanteaza Utilizatorului/Clientului acces pe Site sau la Serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Prestatorului.

17.5. Zdrovit nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, in mod integral, proprietarii acestora.

17.6. Prestatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii Site-ului si/sau al Continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul Site-ului, e-mail-ului sau al unui angajat al Zdrovit, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate produce sau produce efectiv pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

17.7. Zdrovit nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

  • Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
  • Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice tip;
  • Produsele/Serviciile obtinute in mod gratuit sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului.

17.8. Zdrovit nu poate fi tinuta responsabila in niciun fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

  1. Frauda si SPAM

18.1. Zdrovit nu solicita Clientilor/Utilizatorilor/Abonatilor sai, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.), informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale etc.

18.2. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

18.3. Zdrovit nu va fi tinut raspunzator in situatia in care un Utilizator/Client/Abonat ar fi /este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/ca reprezinta interesele Zdrovit.

18.4. Clientul sau Utilizatorul va informa Zdrovit asupra unor asemenea tentative de frauda, folosind datele de contact disponibile pe Site.

18.5. Zdrovit nu promoveaza SPAM-ul.

18.6. Comunicarile realizate de catre Prestator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (e. e-mail, telefonic etc.) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.

18.7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/Continutului si/sau a Societatii Zdrovit si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

  • de a accesa datele de orice tip ale altui Utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;
  • de a altera sau altfel modifica continutul Site-ului sau Continutul expediat prin orice metoda de catre Zdrovit catre Utilizator/Client/Abonat;
  • de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza Site-ul;
  • de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, Continutul expediat prin orice mijloc de catre Zdrovit catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.
  1. Forta majora si cazul fortuit

19.1. Exceptand cazurile in care nu s-a prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corepunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza Contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

19.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat/a sa aduca la cunostinta celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

19.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat/a de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul il/o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

19.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului incheiat la distanta, fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

19.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii acestuia.

  1. Litigii

20.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. a Site-ului si/sau a oricarui Continut trimis de catre Zdrovit Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele Termeni si conditii.

20.2. Prezentul Contract se considera incheiat in Romania si, in consecinta, este guvernat de dispozitiile legale aplicabile pe teritoriul Romaniei. Orice disputa cu referire la Document care ar putea sa apara intre Client si Zdrovit se va rezolva pe cale amiabila. Daca solutionarea amiabila a conflictului nu va fi posibila, acesta va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Zdrovit.

20.3. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Zdrovit ofera Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune.

20.4. Zdrovit nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli etc., in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

20.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau invalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze ale prezentului Contract.

  1. Solutionarea alternativa a litigiilor – SOL

21.1. In vederea solutionarii independente, impartiale, transparente, eficace, rapide si echitabile, pe cale extrajudiciara, a eventualelor litigii care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare incheiate cu dumneavoastra in calitate de Consumator, prin intermediul site-ului magazin.rubricadesanatate.ro, va informam de existenta si posibilitatea de a recurge la platforma europeana SOL (denumita in continuare „platforma SOL”).

21.2. Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit si disponibil online in toate limbile oficiale ale institutiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii si comerciantii care doresc o solutionare pe cale extrajudiciara a litigiilor indicate in paragraful anterior. Aveti posibilitatea de a accesa platforma SOL la urmatoarea adresa de internet: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng =RO Adresa noastra de e-mail este urmatoarea: comenzi@rubricadesanatate.ro

  1. Clauze finale

22.1. Zdrovit isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale prevederilor prezentului Document, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta Site-ul si/sau orice Continut, fara o notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului in acest sens.

22.2. Prestatorul nu va putea fi tinut responsabil pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.

22.3. Zdrovit isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

22.4. In eventualitatea in care exista intrebari/ sugestii cu privire la Zdrovit, ne puteti contacta la numarul de telefon 021.310.65.15 (L-V, orele 09.00 – 17.00) sau la adresa de corespondenta electronica: comenzi@rubricadesanatate.ro.

22.5. Termenii si conditiile prezente permit Cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora, Vanzatorul asigurand o corecta si transparenta informare a Consumatorilor.

22.6. Acest document de acord intre parti a fost redactat in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.

ZDROVIT ROMANIA S.R.L.

ULTIMA ACTUALIZARE: 11.06.2021